Nasıl Satış Takipçimizi ve Saygınlığımızı Arttırabiliriz?

Sosyal medyada sözü geçen kişilere ücretsiz numuneler gönderin

İnternet çeşitli sektörlerden ve nişlerden gelen etkili bloggerlar, gazeteciler, girişimciler ve video bloggerlarla doludur.
Birçoğunun sosyal medyada bir sürü takipçisi ve kendi internet sitelerinde sadık takipçileri vardır.
Bu tür kişilere ürününüzün ücretsiz numunelerinden göndermeniz sizi takdir etmelerini ve değerinizi arttırmalarını sağlar. Aynı zamanda internet sitelerinde veya başka platformlarda sizden bahsedebilirler.
Bunu yapmanız sadece trafiğinizi arttırmaz, aynı zamanda sektör uzmanlarından onay mührü almanızı da sağlar. Bu tip kişiler potansiyel payı takip eden ölçülebilir sonuçlar sunarlar ve ürününüzün statüsünü potansiyel müşterilerinizin gözünde yükseltirler.

Yarışma düzenleyin veya eşantiyonlar verin

Herkes bedava şeyleri sever ve satış yapmaya çalışırken güven oluşturmak istiyorsanız yarışmalar veya eşantiyonlar bunu yapmanıza yardımcı olur.
Yarışmalar ve eşantiyonlar hem trafiğinizi arttırır hem de müşterilerinize güvenilir bir marka olduğunuzu ve işinizi ciddiye aldığınızı göstermenize yardımcı olur.
Büyük başlamak zorunda olmadığınızı unutmamanız önemlidir.

Twitter üzerinden tweet atmaya başlayın

Twitter’ın olağanüstü basitliği Twitter’ı hedef pazarınız ile iletişim kurmanın en etkili yollarından biri haline getirir. Potansiyel müşteriler bulmanın en iyi yolu sektörle alakalı sorular soran kişileri proaktif bir biçimde aramaktır ve bu kişilere faydalı bir biçimde ulaşmaktır.
Olay ürünlerinizden bahsetmek değildir, yardımcı olmaktır. Tavsiyeler ve bilgiler verin. Örneğin Wine Library’nin sahibi Gary Vaynerchuk “Chardonnay” kelimesini Twitter’da aratmıştır ve bu kelimeyle ilgili sorular soran insanlar bulmuştur. Yaptığı tek şey tavsiye vermek olmuştur.
Sonuç olarak insanlar yardımdan dolayı minnettar olmuştur ve kim olduğunu ve ne iş yaptığını öğrenmek istemişlerdir. Bu satış rakamlarınızı artıracak Twitter stratejilerinden sadece bir tanesidir.

Pinterest, Instagram ve Vine aracılığıyla görsel olun

Olay sosyal medya aracılığı ile kişiliği ve yaratıcılığı sergilemek olduğunda bu üç büyük görsel platform en iyileridir.
Pinterest, Instagram ve yakın zamanda çıkan Vine farklı bir yaklaşımla tüketicilerle ilişkiler kurmanızı sağlar.
Bu platformlar işinizle ilgili yaratıcılığınızı ve tutkunuzu sergilemek için harika yerlerdir. Ürünlerinizin resmini çekin, üretim sürecinin videolarını çekin ve görsellerle hikaye anlatın. Mümkünse her zaman güzelliği hedefleyin. İnsanlar güzel olan şeyleri severler.

Facebook’u unutmayın

Facebook hala en etkin sosyal medya güç merkezlerinden biridir.
Ailenizle, arkadaşlarınızla ve ürünleriniz hakkında konuşabileceğiniz kişilerle ve yakınlarınızla sıkı ilişkiler kurarak Facebook profilinizi ve işletme sayfanızı geliştirin. Durum güncellemeleri yaparken yaratıcı olun ve nişinizle alakalı gruplarlarla ve fan sayfalarıyla etkileşimde bulunun.
Facebook reklamlarını da aklınızda bulundurmanız önemlidir. AdWords’de olduğu gibi satışlar yapmak, beğeniler almak ve markanızı tanıtmak için hedeflenmiş kampanyalar yaratabilirsiniz.
İlk izlenimler her şeydir ve olay internetten satış olduğunda ilk izlenimler ağırlıklı olarak web tasarımına bağlıdır.
Ziyaretçilerin çok fazla geçiş yapmadan veya araştırmadan markanıza ve ürünlerinize ulaşabilmesi gerekir. Dahası, katalogunuzda gezinmek kolay olmalıdır, aksi halde zevkli olmaz.
Ayrıca mağazanızın mobil cihazlarla uyumlu olması da gerekir. Yakın zamanda yapılan bir çalışmaya göre bütün online alışverişlerin %55’i mobil araçlar aracılığıyla yapılırken %45’i dizüstü veya masaüstü bilgisayarla yapılmaktadır.
50 TL karşılığında sizde bizim mağazamızın aynısına sahip olmak için iletişime geçebilirsiniz.

Yorumlar